Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

onsdag 26. oktober 2011

Snart Halloween



Ja, nå er det snart Halloween igjen...... Ungene begynner nå å bli så store, slik at det ikke er like stas nå som tidligere (trodde jeg). Men så feil kan man ta. Skuffelsen var stor hos de to minste barna når mor i huset luftet forslaget å droppe Halloween-pynten i år. Så da var det bare å ta en tur innerst i kjelleren og grave frem pynten. Så nå er det igjen Halloween-huset, iallefall i vår entrè. Men gresskaret vet jeg ikke helt om jeg skal ta meg tid til i år. For ifjor, etter å ha gjort meg skikkelig flid med utskjæring av 2 stk. gresskar. Var de nesten råtne før selve Halloween-kvelden kom.....

Ha en fin onsdags-kveld videre.


1 kommentar:

  1. Halloween er oppskrytt, hehe;)
    I år er mine så store at de er på Party hele kvelden, da slukker mor lyset og låser døren... som den grinebiteren vet du, hihi;)
    Skal være godt det for en gangs skyld;)

    Kos dere med Party, tøft av deg og invitere til det;)

    Klem line

    SvarSlett