Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

torsdag 13. oktober 2011

Overraskelsestur...



I morgen skal min kjære og jeg på en aldri så liten tur. Vi drar til ....?
Ja, faktisk så vet jeg ikke. For min kjære har ordnet med en weekend-tur for oss to, uten å ville fortelle meg hvor vi skal dra.....Jeg har forsøkt å spørre han litt, men med det "poker-fjeset" han har, så har han ikke røpet noe som helst! Det eneste jeg vet, er at vi skal møte opp på Gardermoen i morgen tidlig. Og det er et sted jeg ikke har vært før, (men det er jo ganske mange).
Kan det være Dublin, Roma, Barcelona, Tromsø, Helsinki, Stockholm, eller rett og slett Ullared (håper virkelig ikke det siste.....). Vel spennende blir det uansett. Jeg gleder meg!

Ha en riktig så fin torsdag.

4 kommentarer:

  1. Så spennende,
    gleder meg til å høre hvor du har vært når du er tilbake. :)
    God tur! :)

    SvarSlett
  2. Ååå..så spennende og så kos:)
    God tur:)
    Klem

    SvarSlett