Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

fredag 24. juni 2011

Har lyst på.....


Idag har jeg vært en tur på den nye Home&Cottage-butikken i Sarpsborg. Og der hadde de mye lekkert gitt! Fikk tak i nydelig kreppsengetøy med små blå blomster, med -20% rabatt, hurra. Nå er det bare oppussing av soverommet som mangler....... Min kjære er straks ferdig med rommet til han mellomste i huset. Deretter er det minstejenta sitt rom som står for tur. Men så er det vår tur, og jeg gleder meg stort. Pr. idag går rommet i offwhite på veggene og mørk mahogny-gulv.
Jeg har lyst på lys-blå vegger (f.eks. Gustaviansk blå) og hvitmalt gulv. Har forsøkt å finne runde velourputer i lysblå/gråblå utførelse, men har ikke funnet noe ennå! Det eneste jeg har sett er pudderrosa og grå. Noen som vet hvor man kan få tak i blå runde velourputer? Tips tas imot med stor takk. Jeg kan jo selvfølgelig også kjøpe stoffet og sy putene selv, men er det noen som vet hvor man da kan få kjøpt velourstoff i lysblå/gråblå farge?
Ha en fin fredags-kveld/natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar