Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

mandag 13. juni 2011

At det går an......


Tilbake i heimen etter en herlig pinsehelg på hytta. Men selvfølgelig også denne helgen også bringe med seg et uhell, en ulykke kommer sjelden alene.... Vi har holdt på med verandaen rundt hytta og er snart ferdig med selve plattingen.
Men uansett, på lørdag skulle jeg "hjelpe" far i huset med å slå inn en av plankene bakenfor takrenne-nedløpet. Jeg var nesten ferdig da jeg klarte det kunstykket å hamre et av de siste slagene på enden av planken. Men denne gangen kom langefingeren min imellom gitt!!!! Og hildrande du så vondt det var. Etterhvert som tiden gikk, jo værre ble det. Så resten av kvelden ble det bare vondere og vondere. Så for å lette trykket i fingeren foreslo min kjære at han kunne ta et lite borr og borre et hull i neglen! Nei, vet du hva da får trykk være trykk, ikke søren om noen skal borre noe hull i den hersens vonde neglen nei, helt utenkelig!!!
Så nå går jeg rundt og "viser" finger'n hele tiden, den er håven og blå og dri....vond! Så nå gruer meg litt til jobben i morgen. For å bruke høyre hånden nå, er svært vanskelig, foreløpig.
Men det går seg vel til etterhvert, håper jeg.
Til tross for uhellet fikk vi også tid til deilig vaffelsteking til og med frokost ute i det flotte pinseværet.

Ha en fortsatt fin 2. pinsedag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar