Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

onsdag 30. mars 2011

Våren på full fart tilbake


Denne ettermiddagen har bare vært helt fantastisk! Ikke overtid idag, men rett hjem etter jobb, deilig middag, ferdig laget av min kjære: Pasta m/kylling i deilig hjemmelaget fløtesaus, utrolig deilig nam, nam. Deretter var det lufting av dynene i finværet, satte opp fototapeten på "musikkrommet" til konfirmanten, ble utrolig stilig! (bilder kommer senere).... Innimellom slagene fikk jeg ryddet i klesskapet til minstejenta. Pakket vekk vintertøyet og frem med sommertøyet. Men der fikk jeg meg litt av en overraskelse gitt. Der var det jammen ikke mye som passet lenger gitt. Så nå må Mathilde og jeg ut en tur på shopping. Det var hun ikke så veldig lei seg for...... Finnes det butikker i Østfold som har fine og rimelige sommerklær for ei jente på 9 år? Forslag tas imot med takk.

Ha en fortsatt fin onsdags-kveld. Nå gleder jeg meg til "Åse Tonight". Herlig program som trimmer lattermusklene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar