Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

mandag 28. mars 2011

Opussing


Min kjære jobber litt med oppussing av kontoret i 2. etg. Dette er det gamle rommet til eldstejenta som ikke har vært pusset opp på flere år. Planen er at dette rommet skal konfirmanten i huset disponere som sitt musikkrom/oppholdsrom. Så med blomstrete miljøstrie blir dette noe i overkant feminint for en gutt i sin beste ungdomsalder. Planen er å tapetsere med helt glatt tapet på 3 av veggene som skal males i en gråaktig farge, men den siste veggen tapetseres med motivtapet "Brooklyn Brigde - Skyline". Motivtapeten ble bestilt fra Sverige igår, og prisen er en tredjedel av prisen som man må betale her i Norge. Nettadressen er:

http://www.uppsalafototapet.se/webbutik

Taket er allerede ferdig malt. Gulvet (Siljan furugulv) og listene skal også males i en gråaktig farge.
Gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet.

Jeg for min del "bor" nærmest på jobben om dagen (og kvelden). Jeg holder på å gjøre istand butikken til Norengros, der jeg jobber til daglig. Her skal jeg være butikksjef, og det gleder jeg meg veeldig til. Mye å ta tak i, men utrolig spennende!

Ha en fin mandags-kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar