Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

søndag 6. mars 2011

Nib's utfordring: Kjøkkenet





Gjør som mange andre ute i bloggverdenen og henger meg på Nib's utfordring i mars, nemlig kjøkkenet.

Er stort sett fornøyd med vårt kjøkken, men det er klart, det er alltid noe man har lyst til å endre på. Da kjøkkenet ble installert for 11 år siden var det creme-farge som gjaldt. Men nå har vi snakket om å male alt hvitt, men vi får se hva det blir til......
Benkeplaten er behandlet med mørk brun beis, denne kunne jeg tenkt meg å pusse ned og kalke. Slik at den  blir litt gråaktig.... Gulvet bærer også preg av tidens tand, med smårollinger som iløpet i årene har satt sitt preg både på gulvet og kjøkkenbordet. Er på jakt etter nytt kjøkkenbord, men har liksom ikke funnet det optimale ennå. Det kan ikke være for stort, men heller ikke for lite, så enkelt er det ikke! Vitrineskapet som står innerst på kjøkkenet blir nok snart hvitt tenker jeg. Trodde jeg egentlig var over den "hvite perioden" på 80-tallet. Men når jeg ser hvor fint det er med hvite møbler nå, er det stadig flere møbler som får smake male-kosten. Ønsker dere alle en riktig fin søndag videre og kos dere med 5-mila. Spennende!

PS. Tusen takk for varm omtanke ifht. minstejenta som var uheldig på fredag. Slikt varmer en mors hjerte. :-)


1 kommentar:

  1. Hei og god Søndag :)

    Fint kjøkken du har!
    Lykke til!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett