Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

torsdag 25. november 2010

Tidsklemma

Noen ganger skulle jeg ønske døgnet hadde hatt 36 timer og ikke kun 24! Jeg føler at jeg ikke rekker noe av det jeg egentlig kunne tenkt meg. Tiden bare forsvinner rett og slett! Jeg beundrer og misunner alle der ute som har tilsynelatende har så mye ekstra-tid. Eller rettere sagt er så utrolig effektive! Jeg anser meg selv også som en effektiv person som jobber målrettet både på jobb og privat. Men når jeg kommer hjem fra jobb og har spist middag med familien, litt i husarbeid, jobbet litt med InteriørLykke, flyr timene avgårde. Og vips så er det natta og "kroken på døra, så var den dagen over.......... Det er så mye jeg gjerne skulle ha gjort, men som jeg rett og slett ikke får tid til!
Hvordan i all verden får andre det til? Med full jobb, familie, hus, hjem osv. osv.

Ellers ønsker jeg alle der ute en riktig fin torsdags-kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar