Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

torsdag 18. november 2010

London here we come!

                                     


Nå er det kun få dager igjen til vi setter oss i fly sammen med 2 av barna våre og reiser til London. Vi gleder oss stort. Det blir både sightseeing og shopping, og en koselig førjuls-tid. Vi skal ta London Eye og London Duck Tours (kombinert buss / båt). Besøke Julenissen i Hyde Park også kanskje? Samt en tur til Harrods for å se på all den fine julepynten.  
Reisetips for barnefamilie tas imot med takk.

Ha en fin torsdags-kveld.



1 kommentar:

  1. Hei!
    Jeg har London-shopping like om hjørnet også, denne gangen bare for mor og meg =D
    Men NESTE gang vil jeg ta med barna, og har lenge tenkt på å ta dem med til National Museum. Det er akkurat som på film, med dinosaur skjeletter og det hele. Det er gigantisk og fantastisk! Så det får bli min anbefaling til de søte små, og så ønsker jeg dere god tur!

    Klem Mona

    SvarSlett