Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

torsdag 4. november 2010

Nib's utfordring: Stue


Her er mitt bidrag til Nib's utfordring: Stue

I denne kroken sitter jeg nesten hver kveld, med beina godt plantet opp i sofaen. Kanskje ikke den peneste sofaen som finnes, men utrolig deilig å sitte i! Dette er 1 av 2 sofaer som vi har i stuen. Vi har hatt denne i 10 år nå, men faktisk selges den i møbelbutikkene ennå, så den er vel det man kan kalle "tidløs"! Den har tålt mye, fra babyer og alt som det medfører, små barnehender m/sjokolade og annet snaks, samt i daglig bruk i 10 år.

Ha en fin torsdags-kveld videre.


4 kommentarer:

  1. Så koselig,syns sofaen
    var tøff jeg. :))
    Flott med lilla detaljer.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det. Koselig å høre ;-)
    Ha en riktig god helg.

    Klem fra Ann-Christin

    SvarSlett
  3. Koselig bidrag!!

    Igår skjedde det noe merkelig, mannen min var på postkontoret og da sa de at de trodde det la en pakke til meg der, en som hadde ligget leeenge..
    Og til min store overraskelse var dette gevinst fra Giveaway hos deg! Jeg vant i sommer, rett før vi dro på ferie, så posthentelappen må ha kommet bort..

    Uansett - tusen takk for kjempeflott gevinst.. Kommer et innlegg om litt ;)

    Ha en fin søndagskveld..

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Hei Tove
    Godt å høre at gevinsten din har kommet frem da! Trist at du måtte vente så lenge. Men som man sier: "det som ikke er mistet eller stjålet, kommer til rette til slutt". Ha en strålende mandagskveld :-)
    klem fra Ann-Christin

    SvarSlett