Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

søndag 14. november 2010

Kjøkkenrehabilitering



Det går mot slutten av hyttebyggingen vår, og heldigvis for det. Etter over et år med hardt arbeid, ser det nå ut til at vi endelig snart bare kan kose oss. Deilig er det. Da vi skulle velge oss kjøkken, stod valget mellom et helt enkelt Ikea kjøkken, eller å forsøke å finne et brukt på Finn. Jeg fant et brukt furu-kjøkken som jeg så mulighetene i. Og slik ble det. Jeg har stått for malingen og oppussingen av kjøkkenet på hytta. Og med kjempegod hjelp av min kjære svoger har kjøkkenet blitt skikkelig flott synes vi. Nå er det kun skapdørene som skal settes på, og ventilatoren på plass og blandebatteriet kobles til.  Så er det klart til å tas i bruk. Jeg gleder meg virkelig mye til å kunne sette ting og tang inn i skuffer og skap.

Ha en virkelig fin søndag-kveld videre.

3 kommentarer:

  1. Dette blir jo kjempefint.
    morsomt med før/ etter bilder
    ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld
    hilsen anita s

    SvarSlett
  2. Det ble flott:0). Er så kjekt med før og etter bilder.
    Ha en flott kveld. Klem Alfa

    SvarSlett
  3. Flott gjennomført:)

    SvarSlett