Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

søndag 19. februar 2012

Skulle bare gå en liten morgentur med hunden......



Er det mulig?? Skulle bare gå en liten luftetur med Bajas til morgen idag. Gadd ikke å dra med meg mobilen på en søndags-morgen, det var ikke særlig lurt!
Hadde såvidt begynt å gå, hadde vel gått sånn ca. i 5 minutter, da det fatale skjedde.
Det var glatt idag, så jeg var svært forsiktig med hvor jeg skulle gå og holdt meg inntil grøftekanten, men før jeg visste ordet av det skle bena unna og jeg landet rett på ryggen og slo både ryggen og bakhodet hardt i bakken! Pusten gikk helt ut av meg, og jeg klarte nesten ikke å røre meg....men jeg kunne jo ikke bli liggende der, uten mobilen og uten folk i nærheten. Jeg måtte bare på et eller annet vis komme meg på bena og forsøke å gå hjemover..... Jeg så ingenting på veien hjem. Alt flimret foran meg og alt var bare helt hvitt, utrolig ekkel følelse. Å ikke kunne se ordentlig!
Nå bekymrer jeg meg for hvordan morgendagen skal bli, har fortsatt fryktelig vondt og må ha hjelp til alt! Usj....Ikke noe særlig ok å ha så vondt i ryggen! Da er det godt å ha noen sterke smertestillende på lur....

3 kommentarer:

  1. Åh nei! Stakkar deg!
    Kom deg til legen i morgen om det ikke blir bedre :)

    Fin søndag!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Uf,stakkars deg..og typisk at når sånn skjer har man lagt igjen tlf hjemme.. Håper du har litt mindre vondt nå, og som Maia sier er du ikke bedre i morgen, så kom deg til legen..
    Håper dere har hatt en herlig søndag, til tross for fallet og smertene:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Huffda, så utrolig kjedelig - og typisk at sånt skal skje når man er alene. Håper du tar turen til legen hvis du ikke blir bedre i rygg og hode :)
    God bedring! Klem

    SvarSlett