Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

torsdag 26. januar 2012

Fotohylle i gangen




Mellom 1. og 2. etg. har vi nå i flere år tenkt på å finne på noe lurt..... Har liksom vært en "død-plass" som vi ikke har benyttet fullt ut. Nå som gangen er nyoppusset, har min kjære laget en hylle som jeg har plassert en masse familiebilder. Innmari greit å samle mange av bildene på samme sted.




Nå ser jeg bare frem til at det snart er fredag, og ny helg imøte. (smil)

Ha en fin torsdags-kveld

3 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig og pent det ble med en slik hylle! Jeg har ønsket meg noe lignende i trappen ned til kjelleren. Men vet ikke helt om det i det hele tatt lar seg gjøre..

    Flott hylle var det i alle fall.. og trappen ellers var også veldig fin ;)

    God helg!
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  2. Så flott å bruke plassen til herlige bilder!
    Kjempelurt!


    Ikke lenge til vi sees :)

    Ønsker deg en fabelaktig helg!Her er mannen ute med gutta, så jeg og Nala skal bare kose oss hjemme med hvitvin og jentefilm!.
    klem

    SvarSlett
  3. Vakkert og smart å bruke "dødplassen" til bilder. Fineste interiøret som finnes:)

    Fin tirsdag til deg :)

    SvarSlett