Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

mandag 9. januar 2012

Den gamle sengen på kjøkkenet....




Vi har nå vent oss til den gamle senga på kjøkkenet. Den er veldig komfortabel å sitte i, så det blir nærmest "slossing" for å få sitte i denne.
 Jeg er ganske glad i gamle ting, men for meg er det viktig med en viss tilknytning.
Som jeg har nevnt tidligere er senga veldig gammel. Den er fra min kjære sin oldefar. I alle år har denne senga stått på "bestefars-rommet" på gården min svigermor opprinnelig kommer fra, på Bømlo. Men da hennes foreldre gikk bort, fikk hun denne senga.


Min kjære lå alltid i denne når han var der på besøk. Så da svigermor spurte om vi ville ha denne sengen, takket vi ja til det. Og nå står den altså i vårt kjøkken.


Idag har jeg ryddet og vasket ut resten av julen på kjøkkenet. Litt deilig å få vekk det røde og frem med blå og beige.

Ha en fortsatt fin mandags-kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar