Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

torsdag 7. oktober 2010

Lopper i blodet


Jeg er nok ikke den ivrigste til å tråle loppemarkeder. Var mer før, men nå synes jeg ofte det bare blir mas og kjas! Da er jeg veldig glad for at mine svigerforeldre tar vare på gamle ting, og deler noe av det villig med oss!


Bordet som er avbildet er arvegods fra min kjæres besteforeldre. Det måtte få seg en omgang med beis, for det var ikke særlig pent når vi fikk det. Men resultatet ble bra, synes jeg.

Serviset som står på bordet er også fra min kjæres besteforeldre. Det er et kaffeservise til 12 som de fikk til bryllupet sitt. Det synes vi er ekstra stas. Vi har ikke hjerte til å bruke det, så det står kun til pynt!

Ha en riktig fin torsdags-kveld.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar