Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

fredag 16. juli 2010

Vinneren er.......


Beklager at jeg ikket fikk trukket vinneren av give-awayen igår. Det ble så sent etter en vellykket kveld på Valen-showet. Den mannen er jo bare hysterisk morsom!! Han gir alt kan du si.......Men tilbake til give-awayen. Den heldige vinneren av give-awayen denne gang ble: Martilie med bloggen: www.martilie.com. Gratulerer så mye og håper du blir fornøyd med gaven. Send meg din adresse, så sender jeg gaven. Ha en fortsatt fin dag og gratulerer Martilie.

4 kommentarer:

  1. WOW så herlig!

    Tusen tusen takk! For en koselig overraskelse.

    Jeg sender deg en mail med adressen min..

    Ønsker deg en fantastisk flott sommer og gode dager!

    Sommerklem fra Tove

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til Martilie. Fortsatt god sommer!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Godt å høre du hadde en topp kveld i går. Husk å fortsette å massere kjevemusklene! Veldig viktig for ikke å utvikle hamsterkjever av mye latter. ;)

    Gratulerer så mye Martilie! =D

    SvarSlett