Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

søndag 11. desember 2011

3. søndag i advent og Dagen derpå.....



Snart er også denne helgen over og vi teller 3. søndag i advent. Igår var vi på juleavslutning for minstejenta i huset. Her var det mange flotte dansere å se på.



På kvelden var det hyggelig juleselskap hos gode venner og naboer som stod for tur. Var veldig koselig med et fantastisk vertskap.
Idag er derfor formen noe redusert..... Men innimellom sofahvilen har jeg pyntet litt mer til jul. Min kjære er nå endelig ferdig med oppussingen av gangen i 1. etg. Er så fornøyd!


Har veldig lyst på et nytt konsollbord til gangen, men midlertidig har jeg satt et gammelt bord vi tidligere hadde i stuen. Veggene er foreløpig ganske så nakne, men det fylles vel på etterhvert.


En tur i skogen har vi også fått med oss idag, der fikk jeg tatt med litt barkvister og en gren av et bjørketre. Dette har jeg pyntet og satt i den nyoppussede gangen.




Nå er det sofaen som igjen gjelder, og muligens en litt tidlig kveld.....

Ha en riktig fin søndags-kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar