Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

tirsdag 14. juni 2011

I tenkeboksen


I pinsehelgen var vi og tittet på verdens nydeligste hund. Det var virkelig et skikkelig sjarmtroll.... Ungene er bare så giret på at vi skal få oss hund. Jeg synes også det hadde vært veldig hyggelig. Men far i huset er nok litt mer tilbakeholden. Han tenker veldig på alt ansvaret som det medfører å anskaffe seg hund. Men som jeg har kommet frem til - ungene er nå blitt såpass store at de ikke krever så mye fra oss lenger, slik at vi har mer tid til overs nå enn tidligere. De har selvfølgelig oss til full disposisjon, men jeg merker at de er mye mer uavhengige og ønsker å være mer for seg selv.
Med så positiv innstilling fra barna og mor i huset tror jeg det kunne tilført hjemmet mye glede.
Hunden vi har sett på er 11 måneder, slik at den verste valpe-perioden er over. Og siden sommerferien snart står for tur er det en ypperlig tid til å anskaffe seg hund. For da blir det en myk overgang for hunden også..... Så nå har vi gått i tenkeboksen og veier for og imot. (For mitt vedkommende er det mye for).
Spennende blir det i slutten av uken (når far i huset er tilbake fra reise igjen).
Ha en fin tirsdag videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar