Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

fredag 7. januar 2011

Go' fredag!


Den deiligste dagen i uka, definitivt! Idag har jeg endelig fått litt orden nede i kjellergangen. Her har det vært et sant kaos. I flere måneder nå har hele kjelleren egentlig, blitt brukt som lagringsplass og bortsetting av ting og tang som vi skulle bruke på hytta. Og nå når hytta endelig er ferdig, har vi kjørt opp det meste. Kjellergangen er vår eget lille "museum". Her har jeg samlet noe av de gamle møblene og gjenstander vi har arvet og som betyr mye for oss. Der står det også et stygt furuskap som absolutt hadde trengt en oppussing! Egentlig kunne jeg vel tenkt meg å pusset opp hele kjellergangen, forslag?

Ha en fin fredags-kveld videre.

1 kommentar:

  1. tittet innom deg og kommer snart igjen! her likte jeg meg veldig godt! legger meg til deg jeg!

    velkommen til meg på besøk også!

    klem klem

    SvarSlett