Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

onsdag 1. desember 2010

Endelig 1. desember og pakkekalender-åpning

Dette har ungene ventet på lenge. Like stas hvert år. Med 3 unger og 72 pakker er det til tider en utfordring å finne på hva man skal putte i disse pakkene. Men jeg kom i mål i år også. Det hender til tider at jeg tenker med meg selv: Åh hvorfor startet jeg med dette? Kunne jo valgt den lettvinte løsningen, med Kinder-kalender, sjokoladekalender eller lignende. Men når jeg ser den gleden det gir barna, synes jeg det er verdt det......
Og kalenderne er det min kjære mor som har brodert til barna, så de brukes igjen og igjen og igjen.
I år ble det "kun" 60 pakker fordi eldstejenta ikke har kommet hjem fra Bali ennå. Hun kommer hjem den 12. så da får hun pakker fra den dagen. Hun synes det ble litt "unfair" men poenget er jo å telle ned dagene til jul. Så da ble det sånn i år.

Ha en fin onsdags-kveld videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar