Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

tirsdag 21. september 2010

Min kjære på Ikea


Idag har min kjære vært en tur innom Ikea på vei hjem fra jobb, og han er ikke hjemme ennå...

Det er desidert hans største mareritt, men min største drøm. Han hater å gå på Ikea, men jeg elsker det!
Men "siden han allikevel var inne i Oslo, kunne han ta turen innom å få tak i det vi trengte", sa han. Tror han angrer litt på det nå...
Han skulle kjøpe et skap for innbygging av komfyr, 2 stk. baderomsskap og 1 benkeplate + 1 stk. gjesteseng, og noen kurvstativer (til garderobe).
De to sistnevnte gikk greit, værre var det med det andre. Oppe i 2.etg. spurte han om hjelp til å finne innbyggingsskapet, det fikk han. Men da han bad om å få hjelp til å finne baderomsskapene og benkeplaten, kunne ikke de hjelpe han, da måtte han gå ned. Han gikk ned og bad om hjelp der. Baderomsskapene gikk greit, men da han spurte om hjelp til å finne benkeplaten, fikk han beskjed om at da måtte han gå opp i 2. etg. igjen. Da så han rødt!....... Tror han til slutt etter mye frem og tilbake og flere turer ut i bilen med varene fikk tak i det han skulle. Men det blir nok lenge til neste gang han drar på Ikea...... (neste gang må nok jeg ta en tur tenker jeg).
Ha en fin tirsdags-kveld videre.

1 kommentar:

  1. Uffda.. Kjedelig da! Men tror de fleste mannfolk ikke liker å gå på ikea. Har også en slik mann,men fikk han nå til å kjøre sammen med meg til Happaranda & gikk der i ca 6 timer. Så han var flink da,nå skal det sies at det går år mellom hver gang vi er på ikea.
    Ha en flott kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett