Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

mandag 12. april 2010

Det er mandag - ny uke og hva skal vi ha til middag?



Det evigvarende spørsmålet som dukker opp nærmest hver eneste dag; hva skal vi ha til middag? Jeg tilhører nok den gruppen som ikke er mest glad i å stå ved grytene. Jeg gjør det jo, men det er ikke det beste jeg vet! Og når jeg attpåtil må "finne" på menyen hver eneste dag, blir det ikke akkurat noe lettere.
Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde hatt en kokk som jeg kunne tatt frem fra skapet og sagt: "lag noe godt til oss". For så å sette kokken inn i skapet igjen når jobben var utført. Men slik er det nok ikke, her er det jeg som må være "kokken". Er det flere der ute som har det på samme måte, eller er det bare meg? En riktig god mandag til dere alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar