Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

tirsdag 20. desember 2011

Forandring på kjøkkenet og julegavene i boks



Igår var min kjære en tur innom Ikea og fikk tak i nye møbler til kjøkkenet. Jeg ville ha rundt bord og 3 stoler.

I tillegg har vi hatt en skikkelig gammel seng som har stått på et rom i 2. etg. Denne ville jeg ha ned på kjøkkenet og bruke som en kjøkkensofa. Min kjære var skikkelig skeptisk og var ikke helt enig der nei. SENG på KJØKKENET??!!! Nei vet du hva, det hadde han ikke noe tro på. Men jeg fikk "viljen" min og sannerlig måtte han innrømme at jo, det ble jo faktisk ganske fint.....Så idag har jeg pyntet med røde detaljer og fått det enda mer "julete" på kjøkkenet.



Idag ble vi også ferdig med julegavene, herlig.

Ha en riktig så fin tirsdags-kveld.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar