Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

tirsdag 6. september 2011

Er det ikke det ene, så er det det andre......




Igår streiket bilen min på vei til jobb..... Laget skikkelig kaos i rush-trafikken og laget lang kø... ikke morsomt det gitt. "Det lille blå bæret" mitt ville rett og slett ikke gå lenger! Klarte å komme meg til en parkeringsplass inne i byen, her måtte jeg vente i nærmere 3 timer på Viking. Festlig det gitt, å sitte inne i en bil i nærmere 3 timer og vente........Så nå står bilen på verksted, leiebil er ordnet og ny bil er bestilt. Gleder meg stort til å hente den nye bilen i slutten av uken.
I dag skulle minstejenta i huset åpne kjøleskapsdøren på det gamle kjøleskapet vårt, og pang! - der lå kjøleskapsdøra i gulvet! Inderlig godt at den traff gulvet og ikke henne. Så er det ikke det ene, så er det det andre.....

Med ønske om en fin tirsdags-kveld videre.


2 kommentarer:

  1. uff.. For en dag! Ja, det er vel gjerne slik at det ene følger det andre! :)

    Men... gratulerer med ny bil da! :D

    SvarSlett
  2. Aj... Sååå kjipt, da!
    :o

    Grattis med ny bil!

    Hadde en lignende hendelse selv. Gammelbilen min (min kjære, kjøregode Opel) begynte å streike her rett før ferien... Det ble billøs ferie og jeg brukte siste rest av ferien til å leite nybil... Og ny bil ble det (yei).

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett