Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

tirsdag 31. mai 2011

Puh, endelig ferdig...





Jippiii endelig ferdig med å male vitrineskapet! Og jeg er såå fornøyd. Og når jeg først var igang og tittet meg rundt i stua, fant jeg ut at det gamle avlastningsbordet sikkert også hadde blitt fint i hvit farge..... og slik ble det. (smil) Nå må det bare stå å herde litt før jeg kan begynne å putte ting inn i skapet og oppå bordet igjen. Gleder meg til det.

Snart er det Frustrerte, deretter puta som kaller. (Ble sparket ut av senga i løpet av natta idag, av minstejenta i huset. Så kl. 04.30 idag orket jeg ikke å ligge i senga lenger........og det begynner å merkes nå.

Ha en fortsatt fin kveld.


PS! Jeg velger å forlenge trekningen av Give-away til den 15. juni-11. Det er så få som har meldt sin interesse til nå. Jeg forlenger den derfor, så får vi se om flere får sjansen til å prøve vinnerlykken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar