Søk i denne bloggen

Powered By Blogger

Sider

tirsdag 30. mars 2010

Giveaway - trekning 20. april


Har lyst til å markere at vi straks er klare med vår nettbutikk, (kun noen småjusteringer som gjenstår). Ønsker derfor å ha en aldri så liten Giveaway. En flott korttavle, nydelig telysholder, vintage fyrstikkeske samt en vakker brikke/duk. Trekningen foregår den 20. april.
Det eneste du trenger å gjøre er å gjøre følgende:

1. lodd legg igjen en kommentar.
2. lodd kommentar + link til min blogg.
3. lodd kommentar + link + bli følger av bloggen min.

Ha en fortryllende kveld.

Klem fra Ann-Christin

43 kommentarer:

  1. Heisann! Jeg vil gjerne være med i trekningen, og tar med meg et lodd på påskeferie. :)

    SvarSlett
  2. Jeg vil også være med i trekningen :) For en nydelig premie. Jeg tar to lodd!!

    Ha en fin påske ♥

    Janne Lillian

    SvarSlett
  3. Jeg hiver meg også på konkurransen... Jeg tar 3 lodd:-) Kjempefin premie!!:-)
    Ha en god påske

    SvarSlett
  4. Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd. :o)

    Ha en fin påske!

    SvarSlett
  5. Tar gjerne ett lodd :-) God påske og lykke til med nettbutikken!

    SvarSlett
  6. Jeg vil mægtig gerne deltage, hvis det er ok at jeg kommer fra DK.

    Jeg skriver mig for 1 lod, og krydser fingre til lodtrækningen.

    SvarSlett
  7. Lykke til med ny butikk! God påske. Lisbeth

    SvarSlett
  8. Hei! Jeg blir gjerne med i trekningen og tar et lodd:) Lykke til med butikken!

    -Marte

    SvarSlett
  9. Hei.

    Jeg vil gjerne være med på din giveaway og tar 3 lodd med det samme.

    Ser vi er fra samme by så det "årnær sæ vettu..." Lykke til med ny butikk.

    Stor klem fra Mona C♥

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne være med. Hilsen tonje-g

    SvarSlett
  11. Velkommen til blogglandet med ny blogg.

    Eg ønsker meg ett lodd.

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  12. Jeg ønsker gjerne et lodd og håper på vinnerlykke :) Veronika E

    SvarSlett
  13. Blir gjerne med på trekningen, med to lodd!

    God påske!

    SvarSlett
  14. Heisann.
    Blir gjerne med jeg. Tar to lodd:)
    Lykke til med ny butikk.

    Hilsen Gro-Beate

    SvarSlett
  15. Heisann og gratulerer med butikken!!
    Jeg vil gjerne være med på denne trekningen - nydelige ting som gis bort. Kjempeflott!!
    Lykke til med butikken!

    SvarSlett
  16. Hei! Tar gjerne ett lodd hos deg:) Hilsen fru Strøm.

    SvarSlett
  17. Jeg tar herved ett lodd, og gleder meg til nettbutikken åpner.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  18. Hei!
    Fant deg via en annen blogg!! Flott var det:)
    Jeg blir gjerne med!!
    Linker og følger så da blir det 3 lodd på meg!!
    Ha en flott dag videre!
    Klem Mona

    SvarSlett
  19. Hei
    Jeg tar gjerne 1 lodd, og gleder meg til butikken din åpner!

    Klem Line ♥

    SvarSlett
  20. jeg tar 3 lodd! gleder meg ti å følge deg videre :)

    SvarSlett
  21. Jeg vil også være med:) 3 lodd til meg:)

    SvarSlett
  22. Gratulerer så masse med butikken. Blir veldig gjerne med og får 3 lodd :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  23. Jeg blir med! Tar 2 lodd. Lykke til med butikken!

    SvarSlett
  24. Hei hei!!
    Hiver meg med her og tar gjerne 3 lodd jeg!!
    Spennende å følge deg videre her!

    Besøk gjerne bloggen min der jeg har en liten giveaway jeg å ;-)

    Klem♥Hilde

    SvarSlett
  25. Grattis med nettbutikk! : ) Jeg blir gjerne med på give away, og trekker 2 lodd hos deg! Ha ei flott helg! : )

    Klem Hilde

    SvarSlett
  26. Gratulerer med nettbutikken! Jeg vil veldig gjerne være med på trekningen av de fine tingene og tar 3 lodd :)

    SvarSlett
  27. Dzień Dobry


    wara@poczta.forward.pl

    ADA

    SvarSlett
  28. Blir spennende å følge dere videre :)
    Tar 3 lodd. Krysser fingre og tær, en slik kortholder vil jeg ha!

    SvarSlett
  29. Jeg tar 3 lodd :)

    Har lagt med som følger, linket og kommentar..

    Gleder meg til nye innlegg og nettbutikk.. SPENNENDE :) Lykke til!


    Vårhilsen fra Tove

    SvarSlett
  30. Jeg blir også gjerne med. Har ikke egen blogg men blir følger.

    2 lodd

    Hilsen Fama

    min mail: anihaarb@online.no

    SvarSlett
  31. Gratulerer med nettbutikk!
    Jeg blir gjernen med i trekningen med 2 lodd. :-)

    Hilsen Ingeborg
    ingeborgroe@gmail.com

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med på give away! Det er så morro. Gratulerer med ny nettbutikk, den skal jeg nok titte innom. 3 lodd på meg!

    Ønsker deg en flott vårhelg!

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  33. Klart jeg vil være med, jeg tar 2 lodd. Lykke til med nettbutikken, jeg kommer innom igjen :-)
    Netta

    SvarSlett
  34. Hei hei :)

    Jeg deltar gjerne :)
    3 lodd på meg :)

    Hilsen Susanne :)

    SvarSlett
  35. Hiver meg med her, og tar gjerne 3 lodd:)

    Lykke til med nettbutikken!

    Randi:)

    SvarSlett
  36. Jeg prøver lykken med 1 lodd.

    SvarSlett
  37. Jeg krysser fingrene og tar 3 lodd..

    SvarSlett
  38. krysser fingrer og tær..hihi..2 lodd på meg..klemm

    SvarSlett
  39. Jeg blir alltid så lykkelig når jeg finner nye blogger og ikke minst nettbutikk som snart åpner som jeg liker :)

    3 lodd til meg!

    //K

    SvarSlett